.....

Att ha en inneboende tär på ens förhållande kan jag lova..

Vi har snart haft en inneboende i 2 veckor och så där jätte mycket hjälp har vi inte fått kan jag lova å de har lett till att jag å Putte har tjafsat å bråkat BETYDLIGT mer och om små saker men de blir väl lätt så me en extra person i huset de blir ju mer å göra så som plocka undan, tvätta, matlagning å diskning bla.

Å så e Markus rätt ledsen å grinig pga tänderna så de har vart påfrestande å de har gått ut över Patrik vilket är fel men de blir tyvärr lätt så å jag är å har vart så jävla lätt retlig den senaste tiden fy fan..

Jag har pratat en del me min syster Heidi som har lyssnat å förstått min situation såå tack gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0