Avlastning

Ja min syster ringde för ca 40 min sen å frågade om hon å Emil fick låna Markus ett par timmar å jag svarade så klart: Självklart..

Jag älskar Markus över allt annat men ibland kan de vara skönt å få lite avlastning då kan man passa på å göra sånt som behövs men som inte alltid riktigt hinns me när han e hemma.

Å Putte ska ju på julbord me jobbet ikväll så han kommer typ bara hem å duchar å så drar han igen :( Å imorrn e de jag å lilleman som ska på julbord :) hehehehe

Ja så min kväll kommer bestå av å plocka lite här hemma kanske slå in lite julklappar å så blir de nog en bra film å lite godsaker till den så klart :) Å så ska jag självklart ha massa ljus tända de e ju bara såååå mysigt..

Heidi å Emil skulle komma me Markus vid 19:30 senast för då e de dags för honom å sova för natten :)

Jag tycker de e sååå himla kul att dom ringer å frågar om dom får ha honom för jag tycker de e skit jobbigt å ringa nån å fråga typ :kan ni ha Markus. för då kanske den man ringer känner sig tvungen..

Så tusen tack gumman å tusen tack Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0