6 Månader..

Ja idag blir min lilla prins 6 månader :)

Så jag har tagit en himla massa kort nu på morgen och gjort hans fotavtryck å de e en aning stötte än de vi gjorde när han föddes kan jag lova :)

De blir även att jag å Markus ska till Badhuset å plaska lite idag :) Väntar bara på att Heidi och Emil ska höra av sig ang vilken tid för dom ska till gymmet å träna å jag vågar fan inte bära honom när jag e blöt på de där golvet dom kommer ju ha skor på sig eftersom dom har tränat..

Sen ska jag å Heidi till badhuset så fort som hennes "roliga vecka" e över myspys kommer de bli..

Igår va jag iväg å gungade lite me Markus de tyckte han va super kul så de måste göras snart igen å då kanske moster Heidi vill följa me åxå så kan vi ta en massa fina kort :)

Å bara ha mysigt i parken.

Nä nu ska jag gå å göra i ordning en mat de e alltid bäst å ha me sig ut i fall han skulle bli hungrig :)



Bild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0