4: December

Fy fasen va fort de går de e redan den 4:e December..

Vart tar dagarna vägen egentligen????

Snart e de fan 2010 de e ju fan helt sjukt.. Jag tycker de går alldeles för fort jag tycker inte man hinner med. På Söndag blir lilleman 6 månader redan liksom de va ju inte längesen man gjorde testet å fick reda på att man va gravid liksom tiden bara springer iväg..
Ja lilleman e hos sin moster Heidi vilket han har vart en stund nu dom hämtade honom 15.30 ungefär å han blir alltid lika glad när han ser henne å Emil och dom verkar bli minst lika glada när dom ser honom :) Man ser hur dom lyser upp allihop å de känns såå underbart som mamma å se..
Han är mitt allt men jag litar helt å hållet på Heidi och Emil när det gäller Markus för hade jag inte gjort de så hade jag aldrig släppt i väg honom me dom..
Jag vet hur mycket Markus betyder för dom och att dom tar hand om honom och älskar honom som om han vore deras egen det ser man på dom :)
Lilleman har tur som har så mycket folk som älskar honom omkring sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0