1:a December..

Ja ha då va de redan 1:a december jag tycker inte man hinner med..

Markus va på 6 månaders kontroll på bvc å jag fick beröm av läkaren även denna gång så jag vart sååå glad :) Han sa att Markus va såå fin å snäll, alltid lika kul som mamma å höra sånt från andra :)

Blev även en vända på stan vi köpte en chokladkalender till Putte som han inte ens vet om så den ska han få när han kommer hem :) Den e såå klart ifrån Markus :)

Ja ha då får man tända lite ljus ikväll lr man kan ju tända redan nu för de e ju fan redan mörkt ute hehehehe. Vi måste fan upp på vinden å leta rätt på våran belysning till balkongen jag tycker de e såå sjukt fint :)

Alla stjärnor i fönstrena e redan tända här hemma, funderar på om man kanske ska baka lite knäck i helgen :)

Putte ska eventuellt på julbord me jobbet på fredan så jag tänkte kolla om syster yster vill komma över å kolla film å mysa lite då?? Ringde henne idag men då hade hon lektion får se om hon ringer upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0