05:50

Idag e jag trött vill jag lova, min lilla prins tyckte vi skulle gå upp 05:50 så de gjorde vi vilket va lika bra för lilleman va riktigt pigg min lilla tokstolle :)

Så dagen har vart låååång kan jag lova så jag lär decka tidigt ikväll hehehehe.

Får hoppas min lilla prins sover bra inatt så man får lite sömn för de behövs kan jag lova..

Ikväll ska jag å Putte kolla film har hyrt filmen "baksmällan" den ska tydligen va sjukt rolig så de hoppas vi på :)

Ja vad har jag gjort idag då, jag har tvättat lite, busat me min prins, tittat på Nalle puh me honom, läst en liten saga och ställt ordning lite i kylen :)

E fan helt slut orkar inte göra så mycket mer va inne på om ja skulle ta en låång promenad me Markus å Jason men ja tror fan ja e för trött för de känns som ögoen går i kors hahahaha ja lär ju fan somna till filmen ikväll blir de så så får jag kolla på den när putte e på jobbet imorrn :)

Fan har några julklappar kvar att slå in fixa me dom sista tackkorten från dopet å så e de väl snart dags att börja me julkorten åxå.. Måste även skriva en lista på va de e kvar å inhandla till julmiddagen vi ska ha me Puttes föräldrar här hos oss den 23:e. de e lite smågrejer kvar men de e bäst å skriva en lista å dubbelkolla den så man inte glömmer nåt..

Gud känns som klockan e 17 eller nåt men de e ju ett tag kvar tills putte slutar :( Då ska lilleman äta lite middag å de blir pasta me broccoli å ostsås för honom idag å han älskar de så såna burkar måste vi köpa fler av :)

Nä he om jag ska lägga mig å mysa me min son en stund å hoppas han somnar så jag får slumra till en stund för de skulle vara sååå sjukt skönt.

Ha de gött alla trogna läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0